sunnuntai 10. helmikuuta 2013
lauantai 9. helmikuuta 2013
Hei kaikki!
Olen melko pettynyt, kun kukaan ei ole liittynyt! Olisi ihanaa, jos edes joku liittyisi. Lukijat -laatikko on tuolla alhaalla. Otsikko on: Söpöliinit
Tänään minulla oli ratsastus. Ratsastin lempitammallani, Wilmalla. Se on vuonna 1999 syntynyt riteytysponi. Se säikkyi, kun lumia tippui katolta. Mutta nosti todella kauniisti käynnistä laukan. :)
Olen nyt tietokoneella. Sivut jotka ovat auki: goSupermodel, Blogger, YouTube. Minun on AINA pakko pitää jotain musiikkia taustalla. :D
Äiti pyysi, että lähtisin veljeni ja hänen kanssaan hiihtämään, mutten jaksa. Meidän suvussa on kyllä varmaan hiihto verissä. Ainoat meidän perheestä, jotka ei hiihdä hirveän nopeasti, ovat äiti ja veljeni. Isäni hiihtää yleensä jotain 20 kilometriä. Siskoni Siiri on voittanut monesti koulun hiihtokisat ja sijoittunut koulun välisissäkin hyvin. Samoin siskoni Helmi. Helmi hiihtää yleensä perinteistä ja Siiri luistelua.
Minun aikani ovat olleet parempia kuin siskojeni. Minun ikäryhmässäni on siis kovempi taso. Olin oman koulun kisoissa viime vuonna neljäs, ja koulujenvälisissä kahdeksas.
Tähän postaukseen nyt ei kai tule kuvia, olen pahoillani.
Nyt soi:
Taylor Swift - Mine
Tänään minulla oli ratsastus. Ratsastin lempitammallani, Wilmalla. Se on vuonna 1999 syntynyt riteytysponi. Se säikkyi, kun lumia tippui katolta. Mutta nosti todella kauniisti käynnistä laukan. :)
Olen nyt tietokoneella. Sivut jotka ovat auki: goSupermodel, Blogger, YouTube. Minun on AINA pakko pitää jotain musiikkia taustalla. :D
Äiti pyysi, että lähtisin veljeni ja hänen kanssaan hiihtämään, mutten jaksa. Meidän suvussa on kyllä varmaan hiihto verissä. Ainoat meidän perheestä, jotka ei hiihdä hirveän nopeasti, ovat äiti ja veljeni. Isäni hiihtää yleensä jotain 20 kilometriä. Siskoni Siiri on voittanut monesti koulun hiihtokisat ja sijoittunut koulun välisissäkin hyvin. Samoin siskoni Helmi. Helmi hiihtää yleensä perinteistä ja Siiri luistelua.
Minun aikani ovat olleet parempia kuin siskojeni. Minun ikäryhmässäni on siis kovempi taso. Olin oman koulun kisoissa viime vuonna neljäs, ja koulujenvälisissä kahdeksas.
Tähän postaukseen nyt ei kai tule kuvia, olen pahoillani.
Nyt soi:
Taylor Swift - Mine
perjantai 8. helmikuuta 2013
Ensimmäinen postaus!
Tämä on minun blogini, Star Showers, lyhennettynä vaikka SS. Sovitaan niin. Olen siis tämän blogin ylläpitäjä, Vilukissa, tosin Liisana minut paremmin tunnetaan. Olet ehkä nähnyt toisen blogini, Look! My life♥. Se kertoo minun elämästäni, kuten tämäkin blogi.
Haaveilen päivät pitkät karkkisateesta, halinalleista ja suloisista mekoista. Iältäni olen siis kymmenen vuotta. Lempiartistini on Taylor Swift.
Toivon, että voisin joskus ollla vielä lolita. Tyyli on suloinen, varsinkin sweet lolita. Ajattelin pukeutua olitaksi sitten kun olen yläasteella.
Minusta oli ihanaa, jos blogiini tulisi edes muutama lukija. Eikös näin mene:
Uusi kommentti piristää.
Uusi lukija saa hyppimään ilosta!
Vähän minusta:
Olen siis Liisa, pitemmin Liisa Miina Marjatta. Sukunimeäni en kerro, edes vähän yksityisyyttä, kiitos! Minun perheelläni on kaksi koiraa. Ne ovat sylikoiria, chihuahua ja kääpiövillakoira. Minä harrastan ratsastusta. Tykkään eniten ratsastaa poneilla, olenhan vasta vähän yli sataviisikymmentä senttiä. Lisäksi harrastan myös tanssia ja liikuntakerhoa. Aloitan ehkä jalkapallon ystäväni Aadan kanssa.
Minun perheeseni kuuluvat lisäkseni siskoni Siiri ja Helmi, he ovat kaksosia. Ja tietenkin veljeni Veikko ja vanhempani Tiina ja Martti.
Oi, ihania karamelleja! Mums mums!
<3
~ tähtisadetta
Haaveilen päivät pitkät karkkisateesta, halinalleista ja suloisista mekoista. Iältäni olen siis kymmenen vuotta. Lempiartistini on Taylor Swift.
Toivon, että voisin joskus ollla vielä lolita. Tyyli on suloinen, varsinkin sweet lolita. Ajattelin pukeutua olitaksi sitten kun olen yläasteella.
Minusta oli ihanaa, jos blogiini tulisi edes muutama lukija. Eikös näin mene:
Uusi kommentti piristää.
Uusi lukija saa hyppimään ilosta!
Vähän minusta:
Olen siis Liisa, pitemmin Liisa Miina Marjatta. Sukunimeäni en kerro, edes vähän yksityisyyttä, kiitos! Minun perheelläni on kaksi koiraa. Ne ovat sylikoiria, chihuahua ja kääpiövillakoira. Minä harrastan ratsastusta. Tykkään eniten ratsastaa poneilla, olenhan vasta vähän yli sataviisikymmentä senttiä. Lisäksi harrastan myös tanssia ja liikuntakerhoa. Aloitan ehkä jalkapallon ystäväni Aadan kanssa.
Minun perheeseni kuuluvat lisäkseni siskoni Siiri ja Helmi, he ovat kaksosia. Ja tietenkin veljeni Veikko ja vanhempani Tiina ja Martti.
Oi, ihania karamelleja! Mums mums!
<3
~ tähtisadetta
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)