Minä. En osaa oikein kuvailla itseäni. Olen melko pitkä ikäisekseni. Paino on normaali. Hiukset vaaleat, laineilevat. Siniset silmät. Hauska, kiusallinen. Inhottava, ärsyttävä. Itkupilli. Ihan mukava välillä.
Taylor Swiftia ihailen tosissani! Työn teolla hän sai itselleen mahtavan uran.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti