Tämä on minun blogini, Star Showers, lyhennettynä vaikka SS. Sovitaan niin. Olen siis tämän blogin ylläpitäjä, Vilukissa, tosin Liisana minut paremmin tunnetaan. Olet ehkä nähnyt toisen blogini, Look! My life♥. Se kertoo minun elämästäni, kuten tämäkin blogi.
Haaveilen päivät pitkät karkkisateesta, halinalleista ja suloisista mekoista. Iältäni olen siis kymmenen vuotta. Lempiartistini on Taylor Swift.
Toivon, että voisin joskus ollla vielä lolita. Tyyli on suloinen, varsinkin sweet lolita. Ajattelin pukeutua olitaksi sitten kun olen yläasteella.
Minusta oli ihanaa, jos blogiini tulisi edes muutama lukija. Eikös näin mene:
Uusi kommentti piristää.
Uusi lukija saa hyppimään ilosta!
Vähän minusta:
Olen siis Liisa, pitemmin Liisa Miina Marjatta. Sukunimeäni en kerro, edes vähän yksityisyyttä, kiitos! Minun perheelläni on kaksi koiraa. Ne ovat sylikoiria, chihuahua ja kääpiövillakoira. Minä harrastan ratsastusta. Tykkään eniten ratsastaa poneilla, olenhan vasta vähän yli sataviisikymmentä senttiä. Lisäksi harrastan myös tanssia ja liikuntakerhoa. Aloitan ehkä jalkapallon ystäväni Aadan kanssa.
Minun perheeseni kuuluvat lisäkseni siskoni Siiri ja Helmi, he ovat kaksosia. Ja tietenkin veljeni Veikko ja vanhempani Tiina ja Martti.
Oi, ihania karamelleja! Mums mums!
<3
~ tähtisadetta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti