Languages

lauantai 9. helmikuuta 2013

Hei kaikki!

Olen melko pettynyt, kun kukaan ei ole liittynyt! Olisi ihanaa, jos edes joku liittyisi. Lukijat -laatikko on tuolla alhaalla. Otsikko on: Söpöliinit
Tänään minulla oli ratsastus. Ratsastin lempitammallani, Wilmalla. Se on vuonna 1999 syntynyt riteytysponi. Se säikkyi, kun lumia tippui katolta. Mutta nosti todella kauniisti käynnistä laukan. :)
Olen nyt tietokoneella. Sivut jotka ovat auki: goSupermodel, Blogger, YouTube. Minun on AINA pakko pitää jotain musiikkia taustalla. :D
Äiti pyysi, että lähtisin veljeni ja hänen kanssaan hiihtämään, mutten jaksa. Meidän suvussa on kyllä varmaan hiihto verissä. Ainoat meidän perheestä, jotka ei hiihdä hirveän nopeasti, ovat äiti ja veljeni. Isäni hiihtää yleensä jotain 20 kilometriä. Siskoni Siiri on voittanut monesti koulun hiihtokisat ja sijoittunut koulun välisissäkin hyvin. Samoin siskoni Helmi. Helmi hiihtää yleensä perinteistä ja Siiri luistelua.
Minun aikani ovat olleet parempia kuin siskojeni. Minun ikäryhmässäni on siis kovempi taso. Olin oman koulun kisoissa viime vuonna neljäs, ja koulujenvälisissä kahdeksas.
Tähän postaukseen nyt ei kai tule kuvia, olen pahoillani.

Nyt soi:


 Taylor Swift - Mine

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti